Sunday, March 28, 2010

ARISSA


1
2
3


1. padahal semua tengah sakit kepala dengan assignment, tapi takpelah, berhenti kejap. lagipun hari ni hari ahad kan. classmate kami syamie, baru je bersalin. masa ni cuma aku, paliy dan gee je yang datang majlis cukur jambul ni. classmate aku yang lain sume sibuk bekerja. hari ahad pun semua orang sekarang sibuk.

2. semester ni lain la pulak rasanya. sibuk. tekanan. mereka yang bekerja lagi la. berkejaran nak siapkan semua benda. hmmmm.. sebulan je lagi pastu rehat. pastu? belajar la balik. haha. takpe. pergi kelas seronok. semester ni aku takde ponteng lagi. rekod tu. :)

3. btw, tahniah syafiq, syamiha dan nur zara arissa. oh! syami semoga cepat sihat dan masuk kelas. :P terima kasih semua. aku kena sambung balik buat keje. sambung nanti. :)

md adib md yunos
+6017.7669676 | mobile
+6013.7017530 | workstation
www.arfengwork.com | official website
www.facebook.com/arfeng | personal
support@arfengwork.com | email
arfengwork@yahoo.com | YM